Autotask PSA umożliwia centralizację operacji biznesowych, co pozwala na podejmowanie decyzji opartych na danych, redukcję kosztów operacyjnych i poprawę jakości świadczonych usług.
Wykorzystuj konfigurowalne pulpity i widżety - zyskaj wgląd we wszystkie działania firmy, w czasie rzeczywistym.
Wydajny Service Desk
Moduł zgłoszeń jest dostosowany do zbioru praktyk ITIL, dzięki czemu możesz łatwo kontrolować ustalone poziomy wsparcia (SLA).
Integracja PSA & RMM
Połącz platformy Datto RMM & Autotask PSA i przenieś wydajność na zupełnie nowy poziom.
Aplikacja LiveMobile
Nigdy nie przegapisz alertu lub krytycznej aktualizacji, będąc poza firmą. Pozostań w kontakcie dzięki aplikacji LiveMobile dla systemów iOS i Android.
Poznaj kolejne kroki przy obsłudze zgłoszeń dzięki wizualnej osi czasu, opartej o listy kontrolne, określając działania potrzebne do rozwiązania sprawy.
Rozwiąż problemy szybciej
Użyj narzędzia, które na podstawie Bazy wiedzy automatycznie zaproponuje kategorie dla nowych zgłoszeń i podpowie rozwiązanie.
Ewidencjonuj czas pracy
Monitoruj czas pracy swoich specjalistów, mierz tempo rozwiązywania problemów i rozlicaj klientów w oparciu o te dane.
Zwiększ wydajność swoich usług dzięki integracji PSA-RMM
Przepływ informacji
Przechodź od zgłoszenia do konkretnego urządzenia jednym kliknięciem i oszczędzaj czas.
Zautomatyzowany Service Desk
Alerty RMM przesyłane wprost do PSA. abyś mógł skupić się na najważniejszych zgłoszeniach.
Integracja Datto RMM z Autotask PSA
Popraw czas reakcji i zyskaj pełniejszy wgląd w strukturę fimy